SLICELAB SPEARHEADS MOBILI CONCRETE USU TECHNOLOGIA DI STAMPA 3D

 

U studio di cuncepimentu sperimentale basatu in i Stati Uniti Slicelab hà sviluppatu una nova tavola di cimentu utilizendu un stampu stampatu 3D.

U pezzu di mobili artisticu hè chjamatu Table di Densità Delicata, è presenta una forma fluida, quasi extra-terrestre.Pesu à 86 kg è misura 1525 x 455 x 380 mm, a tavola hè strutta interamente in cimentu biancu, ghjunghjendu un "equilibriu delicatu" trà a forma estetica è a densità di materiale altamente funzionale.A cumpagnia s'hè imbarcata in u prugettu in un tentativu di vede cumu si pò ottene u cimentu astrattu è detallatu mentre era strutturalmente rigidu.

Slicelab scrive: "L'intenzione di stu prughjettu era di ricercà un novu metudu di fabricazione è di fabricazione di stampi per forme cumplesse di cimentu utilizendu stampa 3D.Cù a capacità di u cimentu di piglià ogni forma, cumparte una forte similitudine cù a rapidità di prototipazione capace di pruduce quasi ogni geometria.U putenziale di cumminà sti dui medii hè statu vistu cum'è una grande opportunità ".

novu 4-1

Truvà a bellezza in u béton

Cum'è un materiale, u béton hà una forza di compressione assai alta, facendu a scelta preferita quandu si tratta di edifici è strutture architettoniche portanti.In ogni casu, hè ancu un materiale assai fragile quandu s'utilice per creà geometrii più fini chì sperimentanu una bundanza di tensione.

"Questa esplorazione hè stata orientata à a cunniscenza di ciò chì u sogliu minimu di forma delicata chì pò piglià era, tuttu mantenendu a piena capacità di forza di u materiale", scrive a cumpagnia.

Stu equilibriu hè statu culpitu cù una cumminazione di simulazione digitale è tecnulugia di ottimisazione strutturale, chì hà risultatu in una geometria predeterminata chì vanta sia delicatezza è alta forza.A chjave per u successu di u prugettu era a libertà geomètrica cuncessa da a stampa 3D, chì hà veramente permessu à a squadra di prucede senza alcunu ostaculu in a via di fattibilità strutturale o di i costi di produzzione.

novu 4-2

Un stampu stampatu in 3D di 23 parti

A causa di u grande quadru di a tavola, u mudellu per u stampu stampatu 3D hà da esse divisu in 23 cumpunenti individuali.Ciascuna di sti cumpunenti hè stata ottimizzata è orientata per minimizzà l'usu di strutture di supportu durante a custruzzione - una mossa chì andava per simplificà u prucessu di assemblea.Una volta stampate, tutte e 23 parti sò state cunsulidate inseme per furmà un moldu PLA singulari, chì ellu stessu avia un pesu corpu di 30 kg.

Slicelab hà aghjustatu: "Questu hè senza paragone in e tecniche tradiziunali di fabricazione di muffa regularmente vistu in u campu di u casting di cimentu".

U moldu hè statu cuncepitu per esse pienu à l'inversu, cù e dece gammi chì facenu cum'è punti d'accessu à a cavità principale.Al di là di a facilità d'usu, sta scelta deliberata di design hè stata fatta per creà un gradiente in a struttura di a tavola di cimentu.In particulare, a strategia hà assicuratu chì e bolle d'aria in u béton sò limitati à a parte sottu di a tavula, lascendu a superficia superiore libera di difetti per dui sguardi assai cuntrastanti.

Una volta chì a Tavola di Densità Delicata hè stata liberata da u so moldu, a squadra hà truvatu chì a finitura di a superficia imitava e linee di strati di a carcassa stampata FFF.A levigatura umida di u pad di diamante hè stata eventualmente aduprata per ottene una lucentezza cum'è un specchiu.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022